فرماندهی انتظامی شهرستان ممسنی هفته خبرنگار را تبریک گفت

سرهنگ سید محمد صدرایی نژاد در پیامی، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، سرهنگ صدرایی نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید عرصه خبر، شهید والامقام محمود صارمی و تبریک هفته خبرنگار، از زحمات و تلاش‌های مجاهدانه آنان تقدیر و تشکر کرد.
وی خبرنگاران را طلایه‌داران عرصه آگاهی‌بخشی و روشنگری دانسته و نقش آنان در توسعه پایدار و ارتقای سرمایه اجتماعی را مهم و ارزشمند برشمرد.
همچنین ایشان با بیان اینکه اصحاب قلم در جنگ دوازده روزه رژیم صهیونیستی مجاهدانه صدای حقیقت را به گوش جهانیان رساندند گفت: در جبهه رسانه مانند سایر جبهه ها ما پیروز بودیم.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *