با پیگیری فرماندار رستم و نصب الکتروپمپ جدید؛ مشکل افت فشار و قطعی آب محلههای شوسنی و ضامنی برطرف شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، پس از بررسیهای فنی و میدانی توسط کارشناسان بهرهبرداری این امور آبفای رستم، افزایش توان آبدهی در الکتروپمپ مستقر در چاه در دستور کار قرار گرفت.
با توجه به اهمیت این چاه در تأمین آب شرب محله های شوسنی و ضامنی و جلوگیری از افت فشار یا اختلال در شبکه توزیع، علیرغم اینکه شرکت آب و فاضلاب فارس موافق با تعویض و ارتقاء الکتروپمپ نبود، با تلاش و پیگیری بهنام مختاری فرماندار رستم نسبت به این موضوع موافقت حاصل شد.
در همین راستا الکتروپمپ جدید طراحی، خرید و به شهرستان ارسال و در نخستین زمان ممکن توسط تیم فنی و عملیاتی آبفا عملیات خارجسازی الکتروپمپ آغاز و نصب الکتروپمپ جدید صورت گرفت.
پس از تعویض الکتروپمپ، دبی چاه به وضعیت مطلوب بازگشت و جریان پایدار و مطمئن آب در شبکه از سر گرفته شد.
همچنین اقدامات لازم برای پایش مستمر وضعیت فنی تجهیزات به منظور جلوگیری از بروز مشکلات مشابه در آینده در دستور کار قرار گرفته است.
این اقدام در راستای تعهد مجموعه آبفای رستم نسبت به تأمین پایدار آب شرب و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام شده و از جمله فعالیتهای اولویتدار در حوزه نگهداری و بهرهبرداری از منابع آب محسوب میشود.
امور آبفا رستم از تمامی مشترکین گرامی درخواست مینماید نسبت به نصب مخازن ذخیره در سریعترین زمان ممکن اقدام نمایند.
ضمنا این امور از صبر و همراهی مردم محله های شوسنی و ضامنی تشکر نموده و اطمینان میدهیم که مجموعه امور آبفا شهرستان رستم با تمام توان در مسیر خدمترسانی بهتر به مردم گام برمیدارند.

