یک رستمتبار، مدیرکل بهزیستی استان فارس شد
وی پیش از این از کارشناسان توانمند این ادارهکل در مرکز استان بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، محمدرضا هوشیار مدیرکل فعلی بهزیستی فارس در سال ۱۴۰۰ در این مسئولیت منصوب شد.
تغییر این مدیر، در حالی است که گزینههای متعدد از سوی فعالان سیاسی و کادر اداری به سازمان ملی برای سکاندار شدن پیشنهاد شده بودند.
فردا یکشنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۴، طی مراسمی حمید گودرزی از مدیران و چهرههای اصلاحطلب شهرستان رستم به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان فارس معرفی میشود.
وی پیش از این از کارشناسان توانمند این ادارهکل در مرکز استان بود.

