معاون فرماندار ممسنی عنوان کرد؛ نقش رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی، توجیه افکار عمومی و پیشگیری از بسیاری آسیب‌های اجتماعی

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد‌مخدر شهرستان ممسنی به ریاست معاون سیاسی امنیتی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست عباسی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشداران، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد ممسنی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

عباسی در این جلسه از تلاش‌های تمامی دستگاه‌های اجرایی و دیگر نهادهای متولی که در زمینه پیشگیری و مقابله با موادمخدر فعالیت دارند ، قدردانی کرد.

معاون سیاسی فرماندار ممسنی تصریح کرد: آگاه‌سازی و تلاش مضاعف یکی از مهم ترین راهکارهای پیشگیری از اعتیاد بوده که با آموزش و تلاش تمامی افراد جامعه میسر خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ممسنی با بیان اینکه آسیب های مواد مخدر مي تواند صدمه جبران ناپـذيری بـرپيكـر اجتماع سالم وارد کند اظهار داشت: مواد مخدر امنيت اجتماعی را تهديد ميكند.

عباسی افزود: در صورتی که مصرف مواد مخدر در جامعه افزایش یابد اثرات آن می تواند به همه خانواده ها سرایت کند.

معاون فرماندار ممسنی خاطرنشان کرد: به همین لحاظ همه باید تلاش نمائیم تا مصرف مواد مخدر کاهش یافته و از ظرفیت رسانه ها در راستای آگاهی بخشی، توجیه افکار عمومی و پیشگیری از بسیاری آسیب های اجتماعی استفاده نمود.

در ادامه جلسه پس از ارائه گزارش توسط اعضای شورا و جمع بندی موضوعات مطروحه مصوباتی جهت پیگیری و اقدام به اعضای جلسه ابلاغ گردید.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *