پیام تبریک فرماندار رستم به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر بیست، پیام تبریک بهنام مختاری به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، روز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار شهید یادآور رسالت خطیر و پر اهمیت اطلاعرسانی و آگاهیبخشی است.
نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی توانند بگویند و فریادشان بی صداست .
درود خدا بر تمامی خبرنگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس میدارند و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی می دانند و برای رشد فرهنگ جامعه گام بر میدارند.
این روز را به همه خبرنگاران شریف و متعهد ایران که با تلاش بیوقفه، قلمهای متعهدانه و دوربینهای بیدار خود، در راستای تحقق شفافیت، توسعه و پیشرفت گام برمیدارند، تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
تلاشهای خالصانه شما در مسیر اطلاعرسانی صحیح، نقشی اساسی در ارتقای سطح آگاهی عمومی و بالندگی جامعه ایفا میکند.
اینجانب، ضمن قدردانی از زحمات شبانهروزی خبرنگاران، خصوصا خبرنگاران شهرستان های رستم و ممسنی، برای یکایک شما عزیزان، سلامتی، سرافرازی و توفیق روزافزون در انجام این رسالت بزرگ را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

