پیام تبریک فرماندار رستم به مناسبت روز خبرنگار

بهنام مختاری فرماندار شهرستان رستم به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر بیست، پیام تبریک بهنام مختاری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، روز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار شهید یادآور رسالت خطیر و پر اهمیت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی است.
نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی توانند بگویند و فریادشان بی صداست .
درود خدا بر تمامی خبرنگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی می دانند و برای رشد فرهنگ جامعه گام بر می‌دارند.
این روز را به همه خبرنگاران شریف و متعهد ایران که با تلاش بی‌وقفه، قلم‌های متعهدانه و دوربین‌های بیدار خود، در راستای تحقق شفافیت، توسعه و پیشرفت گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
تلاش‌های خالصانه شما در مسیر اطلاع‌رسانی صحیح، نقشی اساسی در ارتقای سطح آگاهی عمومی و بالندگی جامعه ایفا می‌کند.
اینجانب، ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی خبرنگاران، خصوصا خبرنگاران شهرستان های رستم و ممسنی، برای یکایک شما عزیزان، سلامتی، سرافرازی و توفیق روزافزون در انجام این رسالت بزرگ را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *