فرماندار جدید رستم منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، دکتر ایمانیه استاندار فارس در حکمی سرپرست فرمانداری شهرستان رستم را منصوب کرد.

بر پایه این گزارش به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر محمد هادی ایمانیه در حکمی، سید علی حسینی [رئیس جهاد کشاورزی ممسنی] را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رستم منصوب کرد.

در متن حکم استاندار فارس خطاب به سرپرست فرمانداری شهرستان رستم آمده است:

بسمه تعالی
جناب آقای سید علی حسینی
سلام علیکم
به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد معاون محترم سیاسی ، امنیتی و اجتماعی جنابعالی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رستم منصوب می نمایم.
امید است با اتکال به خداوند متعال رعایت و تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) با الهام از فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) برای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با روحیه انقلابی، پاکدستی و فساد ستیزی ضمن تعامل با دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح در اجرای دقیق سیاست های دولت سیزدهم و خدمت به مردم شریف شهرستان موفق و موید باشید.

محمد هادی ایمانیه

به گزارش فهلیان، پیش از این عبدالکریم کرمی فرمانداری رستم را برعهده داشت.

 

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *