فرماندار جدید رستم معارفه شد+ گزارش تصویری
مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان رستم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، در این مراسم مجید انصاری نماینده مردم شهرستانهای نورآباد و رستم در مجلس شورای اسلامی، رضایی سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس و همچنین اعضای شورای تآمین و شورای اداری رستم حضور داشتند.
برپایه این گزارش، در این مراسم از خدمات عبدالکریم کرمی فرماندار پیشین رستم تقدیر و سید علی حسینی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.



