پیام تشکر خانوادههای بوستانی و اشرافی از مردم و مسئولان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، در پی درگذشت مرحوم عبدالله بوستانی، خانواده آن مرحوم طی پیامی از حضور و همدردی اقشار مختلف مردم و مسئولان در مراسم تشییع، تدفین و یادبود تقدیر و تشکر کردند.
متن پیام به شرح زیر است:
هوالباقی
“من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق”
ایزد منان را سپاسگزاریم که در غمناکترین روزهای زندگیمان، ما را از نعمت حضور دوستان و سرورانی مهربان بهرهمند ساخت که همدردیشان التیامی است بر دلهای داغدیده ما.
حضور گرم و همدردی شما، اندوه و درد پیشآمده را برایمان تسکین داد ؛ محبت و صفایتان را ارج مینهیم و نیکوترین دعاهای خود را نثارتان میکنیم.
سپاسگزار همدلی و مهر همهی خوبانی که در سختترین و دردناک ترین لحظات عمر، همراهمان بودند، هستیم و آرزو میکنیم در خوشیهایتان، توان تلافی داشته باشیم.
هرگز قادر به جبران این همه لطف و محبت نیستیم و از درگاه پروردگار میخواهیم تا با لطف خود، زندگیتان را سرشار از شادمانی و سعادت گرداند.
از تمامی بزرگواران، دوستان و عزیزان مهربانی که در مصیبت از دست دادن برادرمان در کنار ما بودند و سعی در تسکین دردمان در این داغ بزرگ داشتند، کمال تقدیر و تشکر را داریم و امید است به شرط حیات بتوانیم گوشهای از محبتهایتان را در شادیهایتان جبران نماییم.
از طرف خانوادههای بوستانی، اشرافی و جمیع وابستگان
