یک ممسنیتبار، سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی شیراز شد+سوابق
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مالک فریدونی مقدم» به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) منصوب شد.
انتخابی خاص، از تنگ خاص
دکتر مالک فریدونی مقدم، فرزند شایسته، توانمند و پرافتخار دیار تنگ خاص، بعنوان سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی شیراز منصوب شد.
وی با مرتبه علمی استاد تمام، با مدرک تحصیلی دکتری تخصصی پرستاری، دارای کارنامه و سوابق کاری درخشان با تجارب مدیریتی و رزومه کاری ارزشمند از جمله: معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری و مامایی اصفهان، عضو هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مدیر گروه پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی شیراز، می باشد.
لذا بدینوسیله انتصاب شایسته و ارزنده ایشان را به آن جناب و مردم پر افتخار و همیشه سربلند تنگ خاص و دیار نخبه پرور ممسنی تبریک عرض می نماییم و برای این عزیز، در منصب جدید، آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون داریم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، متن حکم دکتر «سید بصیر هاشمی» رییس دانشگاه خطاب به دکتر «فریدونی مقدم» بدین شرح است:
با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) منصوب می گردید. امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، حسن تدبیر و رعایت تمام ضوابط و جهات شرعی و قانونی و در نظر داشتن منشور اخلاقی و اجرایی دولت چهاردهم، توجه به سیاست ها و اسناد بالا دستی و قانون هفتم پیشرفت کشور در حوزه سلامت و هماهنگی با اینجانب و همکاری اساتید محترم در انجام امور محوله و حفظ و ارتقاء جایگاه دانشکده موفق باشید.
دکتر سید بصیر هاشمی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

