بازدید فرمانداران ممسنی و رستم از روند بازسازی کارخانه قند ممسنی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، جمعی از مسئولان شهرستان‌های ممسنی و رستم امروز از روند اجرایی راه‌اندازی و آغاز بکار مجدد کارخانه قند ممسنی بازدید کردند.

بر پایه این گزارش، فرماندار شهرستان ممسنی و فرماندار رستم به همراه شهرداران و جمعی از مسئولان این دو شهرستان ضمن بازدید از این پروژه بر لزوم تسریع در راه‌اندازی و آغاز بکار کارخانه قند تأکید کردند.

عبدالکریم انصاری فرماندار ممسنی در حاشیه این بازدید یادآور شد: راه اندازی این کارخانه گام بزرگی در راستای مبارزه با بیکاری و همچنین پیشرفت اقتصاد دو شهرستان خواهد برداشت.

عبدالکریم کرمی فرماندار رستم نیز با بیان اینکه راه اندازی کارخانه قند نقطه امید برای کشاورزان و مردم منطقه محسوب می‌شود، تصریح کرد: عموم مردم از نزدیک شاهد روند بازسازی آن بوده و راه اندازی آن به آبادانی و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه کمک می‌کند.

برپایه این گزارش، این کارخانه قرار است در صورت آماده‌سازی، در سفر رئیس جمهور مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گیرد.

 

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *