بازدید فرمانداران ممسنی و رستم از روند بازسازی کارخانه قند ممسنی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، جمعی از مسئولان شهرستانهای ممسنی و رستم امروز از روند اجرایی راهاندازی و آغاز بکار مجدد کارخانه قند ممسنی بازدید کردند.
بر پایه این گزارش، فرماندار شهرستان ممسنی و فرماندار رستم به همراه شهرداران و جمعی از مسئولان این دو شهرستان ضمن بازدید از این پروژه بر لزوم تسریع در راهاندازی و آغاز بکار کارخانه قند تأکید کردند.
عبدالکریم انصاری فرماندار ممسنی در حاشیه این بازدید یادآور شد: راه اندازی این کارخانه گام بزرگی در راستای مبارزه با بیکاری و همچنین پیشرفت اقتصاد دو شهرستان خواهد برداشت.
عبدالکریم کرمی فرماندار رستم نیز با بیان اینکه راه اندازی کارخانه قند نقطه امید برای کشاورزان و مردم منطقه محسوب میشود، تصریح کرد: عموم مردم از نزدیک شاهد روند بازسازی آن بوده و راه اندازی آن به آبادانی و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه کمک میکند.
برپایه این گزارش، این کارخانه قرار است در صورت آمادهسازی، در سفر رئیس جمهور مورد افتتاح و بهرهبرداری قرار گیرد.



