در فارس، مدیران ناتوان پروژه نهضت ملی مسکن برکنار شدند

استاندار فارس در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان سروستان با ابراز نارضایتی از روند پیشرفت پروژه در این شهرستان، دستور برکناری مدیرانی که توان اجرای این پروژه را ندارند، صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، محمد هادی ایمانیه در ابتدای سفر شهرستانی خود به سروستان در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن گفت: بلوکه نمودن پول‌های پرداختی مردم در حساب‌های بانکی و جلوگیری از تأمین مصالح و خرید اقلام مورد نیاز، خطای مهمی است که باعث کندی روند کار می‌شود و از سویی قیمت تمام شده را برای مردم افزایش می‌دهد.

استاندار فارس با ابراز نارضایتی از پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان سروستان، افزود: کسی که نمیتواند براساس سیاست‌ها و شتاب مورد نظر دولت اقدام کند، لازم نیست متصدی مسئولیت باشد.

استاندار فارس افزود: در تمام استان، پول‌های مردم بابت پروژه مسکن که در حسابها، نگهداری میشود، به پروژه‌ها تزریق شود.

ایمانیه برکناری مدیرانی که با کم کاری، مانع پیشرفت این طرح در شهرستان تاکنون شده اند را خواستار شد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *