پزشک متخلف در فارس محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از محکومیت یک پزشک متخلف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، غلامرضا سالاری گفت: پرونده تخلف این پزشک مبنی بر دریافت وجه اضافه بر نرخ تایید شده ی وزارت بهداشت برای انجام کار درمانی، در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی فارس بررسی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده پیرامون اقدام این پزشک، تخلف را محرز و متهم را معادل پنج برابر ارزش تخلف به پرداخت یک میلیارد و ۱۰۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
سالاری گفت: کارشناسان اداره ارزیابی و نظارت مراکز درمانی سرپایی استان فارس، گزارش این تخلف را برای رسیدگی به شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی فارس ارسال کردند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *