پیام تبریک فرماندار محمودآباد به مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع)
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، فرماندار ممسنی با صدور پیامی میلاد یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
میلاد مسعود امام حسن عسکری (ع)، نقطه عطفی در تاریخ تشیع بود. روزی که عرش، به برکت میلاد جهان افروز امام یازدهم شیعیان علیه السلام، بَزم شادی گستراند و باران صلواتش را بر سرای امامِ هدایت و هادی دین فرو فرستاد.
آماده سازی شیعیان برای آغاز دوران غیبت منجی بزرگ عالم بشریت حضرت قائم (عج) ، مسئولیتی بس خطیر بود که با شکیبایی، هوشمندی و درایت بی نظیر این امام همام، به شایسته ترین شکل ممکن، به انجام رسید.
اینجانب ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت امام یازدهم، حضرت امام حسن عسکرى (علیه السلام) به تمامى شیعیان جهان، به خصوص مردم ولایت مدار شهرستان ممسنی ، امیدوارم خداوند متعال توفیق پیروى آن امام همام را به همه ما عنایت فرموده و در فرج فرزند بزرگوارش حضرت مهدى (علیه السلام) تعجیل فرماید.
عبدالکریم انصاری
فرماندار ممسنی
