جمعه‌ی کاری فرماندار ممسنی چگونه گذشت

فرماندار ممسنی گفت: خدمت به مردم را افتخار میدانم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، عبدالکریم انصاری فرماندار جهادی و انقلابی ممسنی روز جمعه را هم در کنار خانواده سپری نکرد و به همراه بخشدار ساعی بخش دشمن زیاری، تمام وقت به صورت سر زده ضمن بازدید از پروژه های در دست اجرای دشمن زیاری، به صورت میدانی از روند کار مطلع، و خواستار تسریع در تکمیل پروژه ها شد.

مهمترین موضوعات این بازدید، پروژه آسفالت محور جدید مشایخ و بررسی روند کار در این مسیر توسط پیمانکار مربوطه ، گازرسانی به روستاهای بله زار بالا و بله زار پایین و پارک برم، بازدید از منطقه هفت برم (در حوزه ممسنی) جهت بررسی پتانسیل های این منطقه ی گردشگری و بحث اعطای تسهیلات به سرمایه گزاران جهت احداث مجتمع های خدماتی، تفریحی و بومگردی، جهت جذب هر چه بیشتر گردشگر ، با توسعه زیرساخت های گردشگری در این منطقه بود.

دکتر انصاری خدمت به مردم را افتخار میداند و از هیچ و تلاش و کوششی برای آسایش مردم دریغ نمیکند .

برقراری ارتباط قوی با استاندار و معاونت ها و مجموعه های استانداری فارس مدیران کل، نماینده مردم در مجلس، تعامل سازنده با امام جمعه و حضور پیدا کردن چندین باره در مرکز کشور و مرکز استان برای پیگیری مشکلات و طرح دغدغه های مردمی از ویژگی های بارز فرماندار همیشه پای کار ممسنی است .

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *