فرماندار ممسنی مردم را به استقبال از رئیس جمهور فراخواند+ متن پیام

فرماندار ممسنی مردم را به استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت در هفته جاری فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، در آستانه ی سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس و شهرستان رستم عبدالکریم انصاری فرماندار ممسنی با صدور پیامی مشترک مردم را به استقبال گرم از کاروان دولت مردمی فرا خواند.

متن کامل این پیام بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان ممسنی
با سلام و تحیات.
جمعه ۲۱ مهرماه شهرستان رستم میزبان یار دیرین امام و رهبری – رئیس جمهور محبوب حضرت آیت الله رئیسی- اعضاء دولت و مقامات عالی رتبه کشوری خواهد بود.
بدون تردید انجام این سفر فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت و توسعه استان و شهرستانهای ممسنی و رستم میباشد.

همواره تمام تلاش دولت این است که سینه خود را سپر کرده با رویکرد اتحاد و همدلی ، همگرایی و نشاط ، راه را برای حضور مشارکت فعال مردم در اداره کشور هموار کند و مجموعه دولت وظیفه و تعهد اصلی خود را خدمت بی منت می داند.

اهالی خونگرم دیار ولایتمدار و شهید پرورشهرستان ممسنی و بخش های تابعه در کنار مردم شریف و ولایتمدار رستم با کمال مهربانی با اتحاد و همدلی در مراسم استقبال از رئیس جمهور محترم نشان میدهیم که ، حضورمان یعنی مطالبه همراهی و میهمان نوازی .
بیایید تا با هم فرهنگ غنی و پتانسیل عظیم نیروی انسانی پیام همه مردم شهرستان ولایتمدار ممسنی را به استحضار رئیس جمهوری محترم برسانیم و بر تحقق کامل خواسته ها و حق مسلم فرزندان غیور این سرزمین را از رفاه و آینده ای امن و اشتغال پایدار تأکید کنیم.

لذا بدین وسیله ضمن اعلام آمادگی همه جانبه جهت استقبال از رئیس جمهور محترم و هیات همراه، از عموم مردم همیشه در صحنه و هوشمند ممسنی جهت شرکت در رویداد سفر و دیدار مردمی حضرت آیت الله رئیسی در روز جمعه ۲۱ مهرماه از ساعت ۹:۳۰ صبح در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهرستان رستم دعوت به عمل می‌آید.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *