تاجگردون، نصیبی، سیاهپور و مختاری در یک قاب/ گامهای استوار فرزندان لر برای توسعه رستم/تاجگردون: رستم در مسیر توسعه قرار گرفته است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس در شهرستان رستم جهت بازدید از محورهای مواصلاتی و روند احداث چهارباندهی پل فهلیان به پل بریم و ارائه توضیحات دقیق، مستند و امیدآفرین بهنام مختاری فرماندار رستم درباره وضعیت محور مواصلاتی حادثهخیز ( پل فهلیان به پل بریم ) و حوادث و اتفاقات ناگوار و تاسفبار سالهای گذشته، بار دیگر امیدی تازه برای حل مهمترین و حیاتیترین دغدغه مردم شهرستان زنده شد.
بلافاصله پس از این بازدید، جلسهای در پایتخت و در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شد تا تصمیمسازی عملی و موثری در این زمینه صورت گیرد؛ تصمیماتی که میتواند سرآغاز پایان حوادث تلخ و آغاز فصل جدیدی از توسعه، امنیت و آرامش برای ممسنی و رستم باشد.
با توجه به همراهی جدی مسئولان و پیگیریهای متمرکز، امید میرود این بار صدای مردم رستم در عالیترین سطح از مدیریت کشور شنیده شود و تحقق وعدهها در مسیر عملی قرار گیرد.
بهنام مختاری فرماندار شهرستان رستم خاطرنشان کرد: در جلسه کمیسیون عمران در خصوص جاده رستم رایزنیها و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.
وی گفت: در همین زمینه همچنین، ۱۵ نقطه دارای تصادفات تکراری و نقاط دارای بیشترین تصادفات در دستور کار راهداری استان فارس برای اقدام فوری قرار میگیرد.
رئیس کمیسون برنامه و بودجه مجلس نیز عنوان کرد: رستم در حال تغییر و در مسیر توسعه قرار گرفته است.
غلامرضا تاجگردون یادآور شد: همچنین، اقدامات موثری برای عدم تهدید چشمه انجیری در دستور کار قرار گرفته است.

