تاجگردون، نصیبی، سیاهپور و مختاری در یک قاب/ گام‌های استوار فرزندان لر برای توسعه رستم/تاجگردون: رستم در مسیر توسعه قرار گرفته است

بلافاصله پس از این بازدید، جلسه‌ای در پایتخت و در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شد تا تصمیم‌سازی عملی در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس در شهرستان رستم جهت بازدید از محورهای مواصلاتی و روند احداث‌ چهاربانده‌ی پل فهلیان به پل بریم و ارائه توضیحات دقیق، مستند و امیدآفرین بهنام مختاری فرماندار رستم درباره وضعیت محور مواصلاتی حادثه‌خیز ( پل فهلیان به پل بریم ) و حوادث و اتفاقات ناگوار و تاسف‌بار سال‌های گذشته، بار دیگر امید‌ی تازه برای حل مهم‌ترین و حیاتی‌ترین دغدغه‌ مردم شهرستان زنده شد.

بلافاصله پس از این بازدید، جلسه‌ای در پایتخت و در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شد تا تصمیم‌سازی عملی و موثری در این زمینه صورت گیرد؛ تصمیماتی که می‌تواند سرآغاز پایان حوادث تلخ و آغاز فصل جدیدی از توسعه، امنیت و آرامش برای ممسنی و رستم باشد.

با توجه به همراهی جدی مسئولان و پیگیری‌های متمرکز، امید می‌رود این بار صدای مردم رستم در عالی‌ترین سطح از مدیریت کشور شنیده شود و تحقق وعده‌ها در مسیر عملی قرار گیرد.

بهنام مختاری فرماندار شهرستان رستم خاطرنشان کرد: در جلسه کمیسیون عمران در خصوص جاده رستم رایزنی‌ها و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی گفت: در همین زمینه همچنین، ۱۵ نقطه دارای تصادفات تکراری و نقاط دارای بیشترین تصادفات در دستور کار راهداری استان فارس برای اقدام فوری قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسون برنامه و بودجه مجلس نیز عنوان کرد: رستم در حال تغییر و در مسیر توسعه قرار گرفته است.

غلامرضا تاجگردون یادآور شد: همچنین، اقدامات موثری برای عدم تهدید چشمه انجیری در دستور کار قرار گرفته است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *