پیام تسلیت فرماندار شهرستان رستم درپی درگذشت برادر معاون عمرانی این فرمانداری/ تسلیت دکتر بهنام مختاری به خانواده‌های بوستانی و اشرافی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، در پی درگذشت مرحوم عبداله بوستانی برادر مهندس سعید بوستانی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رستم، دکتر بهنام مختاری فرماندار این شهرستان پیام تسلیتی صادر کرد.

برپایه این گزارش، پیام تسلیت فرماندار رستم به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

*وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ*

کوچ و‌ غفران عزیزان، اگرچه تلخ است و سخت اما حکمتی در آن نهفته است که از درک ما انسان‌ها خارج است؛ آنچه قدرت لایزال الهی در عروج بشر مقدر کرده بخشی از زندگی ما انسان‌ها در دو جهان دنیوی و اخروی بوده و تمکین و تبعیت از آن وظیفه است که با صبر و شکیبایی حاصل می‌شود.

برادر عزیز و گرانقدر جناب آقای سعید بوستانی معاونت محترم عمرانی فرمانداری رستم؛ خبر درگذشت برادر گرامی‌تان و این داغ سنگین شما، قلبمان را به درد آورد و اندوهگین کرد، آنچه بر شما می‌گذرد سخت است و جانکاه اما باید بر آنچه مقدر شده‌ی ایزد منان است تمکین و‌ صبوری پیشه کرد و برای غفران و آرامش روح آن بزرگوار به درگاه ایزد منان دعا کرد.

اینجانب درگذشت برادر گرامی‌تان را به شما و خانواده محترم و‌ داغدیده بوستانی همچنین خانواده‌های محترم اشرافی تسلیت عرض کرده، از خداوند مهر و رحمت، طلب مغفرت برای آن مرحوم و صبر جزیل برای خانواده و بازماندگان خواستارم.

بهنام مختاری

فرماندار شهرستان رستم

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *