شهرستان رستم جزو برترین‌های استان فارس/ رئیس ورزش و جوانان رستم تجلیل شد

طبق ارزیابی‌های صورت گرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان فارس، و طی همایشی، شهرستان‌های رستم، فیروزآباد، خنج، فراشبند و اقلید به‌عنوان ادارات برتر معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، در همایش شورای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان فارس، از رؤسای ادارات ورزش شهرستان‌های فیروزآباد، رستم، خنج، فراشبند و اقلید به‌عنوان مدیران برتر به سبب همکاری در تدوین برنامه عملیاتی این شورا تجلیل شد.

تجلیل از پنج رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های فارس

بر پایه این گزارش، در پی ارزیابی عملکرد ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان در تدوین و اجرای برنامه عملیاتی سه‌ماهه دوم سال ۱۴۰۴، پنج شهرستان موفق به کسب امتیاز بالاتر از ۳۰ از مجموع ۴۰ امتیاز شدند.

این ارزیابی بر اساس سیاست‌های راهبردی تدوین‌شده در شورای راهبردی اداره کل در اردیبهشت‌ماه و اجرای برنامه عملیاتی در خردادماه انجام شد. پس از سه ماه (تیر، مرداد و شهریور) عملکرد ادارات شهرستان‌ها در شورای راهبردی مورد بررسی قرار گرفت.

در این ارزیابی، شهرستان‌های فیروزآباد، رستم، خنج، فراشبند و اقلید به‌عنوان ادارات برتر معرفی شدند.

در همین راستا، از آمنه طاهریان، خلیل محمدی، عباس ریاستی، هاشم تقیه و مسلم همتی رؤسای اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های رستم، فراشبند ، فیروزآباد، اقلید و خنج به‌عنوان پنج مدیر برتر در تدوین برنامه عملیاتی تقدیر شد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *