افتخارآفرینی نوجوانی از خانواده نفت گچساران در مسابقات كشوری تنیس فارس

يكي از فرزندان كاركنان شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران قهرمان مسابقات كشوري تنيس در استان فارس در رده زير 12 سال شد.

مسابقات تنيس كشوري با ميزباني استان فارس با معرفي نفرات برتر هرگروه سني به كار خود پايان داد.

در اين دوره از مسابقات و در گروه سني زير 12 سال باراد شهابي‌فر از فرزندان كاركنان شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران موفق به كسب رتبه نخست و قهرماني اين رده سني شد.

مكائيل متقي از فارس نائب قهرمان و بهراد بهبهاني و ساميار زارع نيز به صورت مشترك سوم اين دوره از مسابقات  در رده سني زير 12 سال شدند.

به گزارش روابط عمومي شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران، اين دوره از مسابقات با حضور بيش از 70 بازيكن از استان‌هاي فارس، بوشهر، كهگيلويه و بويراحمد و تهران از 14 الي 20 مرداد در مجموعه خانه تنيس شيراز با سرداوري لعيا خيام‌باشي و مديريت بهراد ذولنوريان برگزار شد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *