پیام مدیرعامل نفت و گاز گچساران به مناسبت ۱۹ مرداد سالروز شهادت كاركنان این شركت در بمباران هوایی عراق

مديرعامل شركت نفت و گاز گچساران طي پيامي سالروز شهادت 7 نفر از كاركنان اين شركت در بمباران تاسيسات اين شركت را گرامي داشت.

به گزارش روابط عمومي شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران در پيام علي‌اكبر حافظي‌نيا به مناسبت 19 مرداد سالروز شهادت 7 نفر از كاركنان اين شركت در بمباران هوايي عراق عراق آمده است:
19 مرداد 1366 جمعي از كاركنان خدوم، دلسوز و متعهد شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران در حملات هوايي عراق به تاسيسات نفتي واحدهای بهره‌برداری شماره «۲» گچساران و بی‌بی حکیمه «۱» به شهادت رسيدند تا نشان دهند خط مقدم جبهه جنگ تنها مرز دو كشور نيست و كاركنان صنعت نفت به ويژه شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران در شرايط سخت و پرخطر جنگ سربازان از جان گذشته جبهه اقتصادي كشور هستند.

فردوس کاظمی، نادعلی زراعتی، سید‌حسین بالدار ، محمد تیموری، علمدار امینی، طاهر کرمی و محمد‌مراد والی 7 شهيد شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران نشان دادند شهادت مرز و جغرافيا نمي‌شناسد و دفاع از خاك و امنيت ايران اسلامي وظيفه همه عاشقان و غيرتمندان ايراني در هر صنف و جايگاهي است.
اينجانب ضمن گرامي‌داشت ياد و خاطر اين شهداي عزيز و اداي احترام به خانواده‌هاي اين آسماني‌هاي عزتمند از خداوند منان براي ايران اسلامي عزت و اقتدار  و براي همكاران خستگي‌ناپذيرم در صنعت نفت و گاز گچساران آرزوي توفيق و سربلندي خواستارم.
علي‌اكبر حافظي‌نيا
مديرعامل شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *