مديركل آموزش و پرورش فارس با فرماندار ممسنی دیدار کرد+تصاویر

فرماندار ممسنی گفت: مبنای کار و تلاش‌ها، تحول ارتقا کمی و کیفی برنامه ها در نظام آموزش و پرورش است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبری فهلیان، سه شنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۴ فرشید قاسمی مديركل آموزش و پرورش استان فارس به همراه ایزدی حراست اداره کل ، فلاح بازرسی اداره کل، دشتیان معاونت آموزشی مدیرکل، مجید احمدی رئیس ناحیه ۱ شیراز، پناهی رئیس اداره آموزش و پرورش ممسنی، جعفری رئیس اداره آموزش و پرورش بخش ماهور میلاتی، نیکنام رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رستم و‌ جمعی از شورای معاونین و فرهنگیان با حضور در فرمانداری ممسنی با حسن همتی فرماندار ممسنی دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست حسن همتی فرماندار ممسنی با تأکید بر اهمیت تعلیم و تربیت به عنوان زیربنای توسعه پایدار،موضوعاتی از جمله تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های ناتمام، احداث مدرسه در برخی بخش ها ، تجهیز مدارس و توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان را مطرح و خواستار تسریع در اجرای این موارد شدند

وی همچنین افزود: مبنای کار تحول ارتقا کمی و کیفی برنامه ها در نظام آموزش و پرورش است که باید با استفاده از نظرات و تجربیات متخصصین این امر به صورت دستورالعمل و راهکار به شهرستانها ارائه تا در شورای آموزش و پرورش شهرستان اجرایی گردد.

در ادامه قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با تشکر از پیگیری‌های فرماندار شهرستان گفت: همه تلاش ما براین است تا بتوانیم در راستای اهداف تشکیلاتی و تعلیم و تربیت و ارائه خدمات و امکانات به قشر عظیم و زحمت کش فرهنگی و دانش آموز نقش بسزایی را ایفا کنیم.

 

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *