کمبود آرد در نانوایی‌های شهرستان رستم/ سردرگمی مسافران نوروزی در نبود نانوایی فعال

با توجه به این که ایام نوروز در پیش بود، توقع میرفت میزان تخصیص ارد از قبل در کارگروه آرد و نان شهرستان رستم مطرح و از وقوع چنین مشکلاتی جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، پیرو گزارش های دریافتی از برخی خبازان شهرستان رستم و بازدید میدانی خبرنگار صدای رستم جهت حقیقت سنجی کمبود سهمیه آرد و عدم تخصیص حقیقی بر اساس تعداد تراکنش و میزان فروش، بران شدیم تا با رسانه ای نمودن این موضوع، خواستار رفع مشکلات این صنف زحمتکش شویم.

یکی از نانوایی های منتقد که الحق میزان فروش بسیار بالایی دارد و همه روزه پذیرای تعداد زیادی از مسافران نوروزی میباشد و در محور ترانزیتی بابامیدان به فلکه بهمنیار قرار دارد(نانوایی گرجیان)، اکنون به علت کمبود آرد مجبور به تعطیلی واحد صنفی میباشد که همین موضوع باعث سردرگمی برخی از مسافران نوروزی و مردم گردیده است.

لذا با توجه به این که ایام نوروز در پیش بود، توقع میرفت میزان تخصیص ارد از قبل در کارگروه آرد و نان شهرستان رستم مطرح و از وقوع چنین مشکلاتی جلوگیری شود.

با توجه به اهمیت موضوع و لزوم رفع مشکلات نانواداران شهرستان در این ایام، از سرپرست فرمانداری رستم، ریاست جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، ادره صمت و اتحادیه شهرستان رستم تقاضا داریم به طور جدی ورود کرده و مراتب را جهت اطلاع عمومی به سمع و نظر این پایگاه خبری ارسال دارند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *