پیام مشترک نماینده و فرماندار ممسنی در پی انتصاب مسعود گودرزی به عنوان معاونت استانداری فارس

نماینده ممسنی و رستم در مجلس و فرماندار ممسنی در پی انتصاب مسعود گودرزی به عنوان معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس پیام تبریک مشترکی صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فهلیان، متن پیام تبریک مشترک امید نصیبی نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی و حسن همتی فرماندار ممسنی به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای دکتر مسعود گودرزی

سلام علیکم

انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، تبریک عرض می‌نماییم.

امید است حضور شما در این مسئولیت خطیر با تجربیات و تخصص ارزشمند، نویدبخش تحول و تحرک بیش از پیش استان فارس و شهرستان ممسنی گردد.

دوام توفیقات حضرتعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف عالیه، با هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.»

امید نصیبی نماینده مردم شریف ممسنی و رستم

حسن همتی، فرماندار ممسنی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *